نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 22:55

«حاج‌قاسم» در ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری اسوه‌ای بی‌بدیل و تکرار نشدنی است

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان در پیامی سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان در پیامی سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 سه سال از عروج ملکوتی و جاودانی سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی گذشت . سه سالی که هرروز و هرماهش نبود این عزیز سفر کرده محسوس‌تر و مشخص‌تر از گذشته بود . بزرگمردی که در عرصه‌های تقوی، دینداری، رزم، سیاست، کیاست و از همه بارزتر ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری اسوه‌ای بی‌بدیل و تکرار نشدنی بود.

سرداری که در عین ابهت و صلابت و رزم‌آوری، در زمینه خضوع و خشوع در برابر خالق یکتا سرآمد بود و خلوت‌های شبانه‌اش با معبود، وی را به عارفی وارسته و استاد اخلاقی کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر مبدل ساخته بود.

شخصیت ماندگاری که در تاریخ دفاع مقدس با دلاوری‌ها، رشادت‌ها، بی‌باکی‌ها و ... توانست بخشی از تاریخ دوران طلایی دفاع مقدس را تحت‌الشعاع خویش قرار دهد . پس از جنگ نیز در موضوعات مختلف، فرهنگ‌سازی‌های بدیعی را به منصه ظهور گذاشت و در عرصه‌های مقاومت و بیداری اسلامی نیز بی‌همتا بود؛ آنچنان که در فقدانش هنور کشورهای حوزه مقاومت داغش را بر دل دارند و انتظار انتقامش را می‌کشند.

نجابتی که حاج‌قاسم در رفتار و گفتارش داشت، نشات گرفته از حجب و حیای مردمان دیار کریمان بود که امروز وارثان مکتب شهید سلیمانی‌اند و رهروان راه راستینش.

در سومین سالگرد شهادتش چقدر جایش خالی‌ست که فتنه‌گران و آشوبگران نبودش را میدان تاخت‌وتاز خود قرار داده، که اگر بود کی و کجا جرات چنین جسارت‌هایی به مقدسات را می‌دادند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان کرمان، همسو و همنوا با خیل عظیم مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و آزادیخواهان کشورهای حوزه مقاومت، ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت سردار رشید اسلام، عهد و پیمان خود را با ولایت تجدید کرده و امیدواریم که همسو با نظرات و دیدگاه‌های رهبری معظم انقلاب تا انتقام خون به ناحق ریخته شده سرداران شهید حاج‌قاسم سلیمانی، حسین‌پورجعفری و ابومهدی المهندس در میانه میدان باشیم و از درگاه خداوند منان توفیق شهادت در راه خداوند را برای خویش آرزو می‌کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 948782

مهمترین اخبار ایران و جهان: