نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 11:51

انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی به پرچمداری بقیه الله اعظم است

امام‌جمعه گنبدکاووس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی به پرچمداری بقیه الله اعظم بوده و ان شالله این انقلاب به انقلاب امام زمان عج پیوند می خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه جمعه در مصلی امام جعفرصادق(ع) به مناسبت آغاز دهه فجر اظهار کرد: خداوند در قران کریم آیاتی برای نجات قوم بنی اسرائیل فرموده که این ایات با امت اسلامی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی تطبیق دارد.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک اراده خدایی و تصمیم لایه های باطنی عالم بود که هیچ کس نمی توانست مانع ظهور و پیروزی ان شود مانند فصل بهار که در صورت هر اتفاقی وارد می شود.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در سالیان دور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نشانه های از این پیروزی و رهبری امام خمینی(ره) توسط بزرگان اعلام شده و این بزرگان از تحولی بزرگ خبر داده بودند.

وی ادامه داد: ریشه این انقلاب از توحید و کلمه" لااله الاالله گرفته شده و وارث اصلی آن انبیاء الهی هستند.

ترابی گفت: انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی  به پرچمداری بقیه الله اعظم بوده و ان شالله به یاری خداوند این انقلاب به انقلاب امام زمان عج پیوند و متصل خواهد شد.

وی استکبار ستیزی، مبارزه بودن،حامی محرومین و مستضعفین و پیشگام بودن در عرصه جهانی را از عوامل مهم این انقلاب برشمرد.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: در دهه فجر باید خدمات مردم، شهدا و امام شهدا با محوریت انقلاب  و رهبری مقام معظم رهبری بیان شود و حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی و اقتدار این نظام را نسبت به قبل مقایسه کرده و بازگو کنیم.

۱۲۰۰ برنامه در کمیته ستاد دهه فجر تدوین شده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد یکهزارو ۲۰۰ برنامه در کمیته ستاد دهه فجر شهرستان تدوین شده که از این تعداد ۲۰۰ برنامه به صورت شاخص و ویژه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی اظهار کرد: حدود ۴۰ برنامه قرانی در قالب کرسی تلاوت قران کریم، مسابقات قرانی، کاران قرانی و غیره با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین المللی در ایام دهه فجر در گنبدکاووس برگزار می شود.

وی با تبریک ایام دهه فجر و ولادت حضرت علی(ع) تصریح کرد: تعداد ۲۱ مسجد برای مراسم اعتکاف در شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد هفت مسجد ویژه اعتکاف دانش اموزی بوده و تاکنون یکهزارو ۲۰۰ نفر از مردم ولایی گنبدکاووس برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012382

مهمترین اخبار ایران و جهان: