نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 15:09

۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم آمل لازم است

آمل - وزیر ورزش و جوانان اعتبار مورد نیاز برای ورزشگاه آمل را بیش از ۳۵ میلیارد تومان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی آمل با تاکید بر استفاده از چمن طبیعی در استان‌های شمالی و جنوبی کشور اظهار داشت: همچنین باید نسبت به تکمیل ورزشگاه‌ها نظیر اتاق استراحت، رختکن، دوش مناسب و غیره برنامه ریزی شود.

وی با اظهار اینکه برای تکمیل ورزشگاه آمل ۳۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است، تکمیل نور مناسبت، اتاقک‌های برق، تجهیزات و لوازم مورد نیاز از جمله نیازها است، افزود: تا پایان بهمن ماه و دهه فجر برق ورزشگاه آمل روشن می‌شود.

وی یادآور شد: هر مجموعه‌ای که برق نداشته باشد از غروب به بعد از مدار خارج می‌شود در حالی که بسیاری از جوانان و مردم در ساعت غروب و شب از ورزشگاه‌های استفاده می‌کنند.

سجادی نیاز به ۳۰ هزار سکو را از دیگر ملزومات ورزشگاه آمل ذکر کرد و گفت: باید از ظرفیت استادیوم آمل در دل شهر نهایت استفاده کرد.

وزیر ورزش وجوانان درباره پیست دوومیدانی آمل نیز با اشاره به آمایش سرزمینی در این زمینه گفت: پیست تارتان گران شده است و برای ایجاد یک پیست تارتان حداقل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی با اظهار اینکه امسال برای ایجاد پیست تارتان در آمل برنامه ریزی و پیش بینی نشده است، گفت: با توجه به وجود ورزشکاران زیادی در حوزه دوومیدانی ایجاد پیست تارتان در آمل ضروری است.

وی گفت: در برنامه ساخت پیست تارتان را برای سال آینده و یا ۱۴۰۳ در دستور کار قرار می‌دهیم وامیدواریم ساخت این برنامه را در حوزه ساخت وساز قرار دهیم.

سجادی پیست تارتان را از منظر امنیت و سلامت مؤثر دانست و گفت: پیگیر ساخت پیست تارتان در آمل خواهم بود.

وزیر ورزش و جوانان درباره ورزشگاه ۱۰ هزار نفری کاله آمل نیز با اظهار اینکه اطلاعات خوبی درباره این پروژه دارم، گفت: این پروژه نیازمند پیگیری است و باید موانع آن با اخذ مجوزهای خاص رفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976482

مهمترین اخبار ایران و جهان: