نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 09:27

کشف ۱۳۲ کیلو تریاک از خودرویی در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سواری پژو و کشف ۱۳۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور فیروزآباد-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس بوشهر و فارس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فیروزآباد با تبادل اطلاعاتی ماموران پلیس بوشهر و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند، سواری پژو حامل تریاک را شناسایی کنند. 

 فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد. 

سردار سوسنی با اشاره اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با سوداگران مرگ برای پلیس بوشهر حد مرز نمی‌شناسد و مبارزه با این ماده خانمانسوز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1210638

مهمترین اخبار ایران و جهان: