نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 21:47

شاخص امنیت در کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری است

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به عزم راسخ پلیس برای خدمت به مردم، گفت: شاخص امنیت در کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی کرمانشاه اظهارکرد: طی سال‌های اخیر حوادث تلخ و شیرین زیادی را در استان پشت سرگذاشتیم که در همه آنها مأموران پلیس برای رفاه حال شهروندان و تأمین نظم و امنیت آنها شبانه روز پای کار بودند.

وی شیوع ویروس کرونا و ناآرامی‌های سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ را از جمله حوادث تلخ چهار سال اخیر استان عنوان کرد و گفت: در این رخدادها مأموران پلیس برای حفظ سلامتی و امنیت مردم، مردانه پای کار بودند و کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند.

جاویدان افزود: در فتنه‌های سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ برخی‌ها از روی غفلت و ناآگاهی با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همراه شدند و دست به اقداماتی زدند که خوشایند هیچ انسان عاقل و فهمیده‌ای نبود اما مأموران انتظامی با صبر و درایت توانستند این قضایا را برچیده و امنیت و آرامش را بار دیگر در جامعه حاکم کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خداوند متعال اجر و پاداش مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی مأموران را به آنها عنایت کند، گفت: امروز عزم پلیس برای خدمت به مردم راسخ‌تر از هر زمان دیگری است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر لحظات شیرینی هم مانند خدمت رسانی به زائران حسینی در مأموریت بزرگ اربعین داشتیم که حلاوت و شیرینی آن را هنوز احساس می‌کنیم، روزهایی که مأموران پلیس در گرم‌ترین روزهای سال با اعتقاد راسخ قلبی دشواری‌ها را به جان خریدند تا بهترین خدمات را به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کنند.

جاویدان در پایان به برخی موفقیت‌های کسب شده نیز اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر انتظامی کشور طی سه سال و کسب رده برتر در سطح نیروهای مسلح از جمله این موفقیت‌ها بود که البته با تلاش، همراهی و پشتکار همکاران پلیس در بخش‌های مختلف حاصل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198682

مهمترین اخبار ایران و جهان: