نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 09:28

تربیت‌شدگان انقلاب، مسیری جز حق‌طلبی و دفاع از مظلومان دنبال نخواهند کرد

امام جمعه و استاندار زنجان در پیامی به مناسبت شهادت مهدی هادی در پیامی مشترک تاکید کردند: شهادت هنر مردان خداست و تربیت‌شدگان نهضت مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیری جز حق‌طلبی و دفاع از مظلومان و مستضعفان را دنبال نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیامی شهادت مهدی هادی از پرسنل فراجا در استان را تبریک و تسلیت گفتند.

در این پایان مشترک آمده است: به راستی شهادت هنر مردان خداست و تربیت‌شدگان نهضت مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیری جز حق‌طلبی و دفاع از مظلومان و مستضعفان را دنبال نخواهند کرد و با نثار خون و بذل جان خود برای تحقق آرمان‌های والا و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با دشمنان وارد میدان عمل خواهند شد. 
در پیام مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: شهادت مظلومانه سرباز رشید اسلام سرگرد مهدی هادی پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در میدان مبارزه با قاچاقچیان و دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور باعث تأسف و تأثر فراوان شد. 
 
در پایان این پیام مشترک آمده است: با نهایت تأسف و تالم، شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، ملت نجیب و شهید پرور و خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و امیدواریم خداوند منان این شهید والاقدر را با اولیای خود محشور نماید و به بازماندگان این عزیز، صبر و توفیق وعمر باعزت مرحمت فرماید.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201738

مهمترین اخبار ایران و جهان: