نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:23

اشتغالزایی ۴۰۰ نفر با توسعه صندوق‌های قرض الحسنه

فرمانده سپاه زرندیه گفت: با اعطای تسهیلاتی که از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه صورت گرفته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان اعطا شده که حاصل آن اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر بوده است.

محسن صادقی در حاشیه بازدید چند پروژه بسیج سازندگی شهرستان زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان احداث ۶ واحد منزل مسکونی محرومین در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: خدمت به محرومین از اولویت‌های بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه است؛ در سال گذشته کمک نقدی به مبلغ ۲۵۰ میلیون توسط گروه‌های جهادی به محرومین اهدا شد.

وی با اشاره به اعزام ۵۰ گروه جهادی به اردوهای جهادی به منظور خدمت‌رسانی به مستضعفین و محرومین خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان اجرا شده که مهمترین آنها سنگ‌فرش روستای ازبیزان، آسفالت روستای سلطان احمدلو، تسطیح جاده فرج آباد، مرمت مساجد روستای علیشار و فرج آباد و... است.

 

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه بیش از ۶۲۰۰ بسته کمک معیشتی در سال ۱۴۰۱ توزیع شد ادامه داد: از جمله خدمات بسیج سازندگی به مناطق روستایی ایجاد کانال‌های آب‌رسانی کشاورزی و شرب به طول ۴۲۰۰ متر و احداث دو استخر آب است.

صادقی راه‌اندازی و توسعه صندوق های قرض الحسنه را یکی از برنامه‌های مهم سپاه زرندیه جهت اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: با اعطای تسهیلاتی که از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه صورت گرفته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان اعطا شده که حاصل آن اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر بوده است.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202138

مهمترین اخبار ایران و جهان: