نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 08:44

آغاز واگذاری ۴۵۰ واحد مسکونی به خانواده‌های چندفرزندی از ماه آینده

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 2 دغدغه مهم خانواده‌ها برای فرزندآوری مسکن و اشتغال است، لذا از ماه آینده تعداد ۴۵۰ منزل مسکونی که توسط شرکت توسعه‌گران عمران ستاد در شهرکرد و بروجن ساخته شده است، واگذار می‌شود.

محمود ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای حمایت از جوانی جمعیت اقدام به اجرای سه طرح کرده تا با حمایت از خانواده‌ها، گام موثری در راستای فرزندآوری و جمعیت برداشته شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در طرح لبخند مادری، بسته‌هایی شامل ۴۰ قطعه لوازم ضروری به نوزادان سوم به بعد خانواده‌های دهک‌های پایین جامعه از سوی بنیاد ۱۵ خرداد اهدا می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۲۰ بسته لبخند مادری با ارزش ۶ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

ابراهیمی تصریح کرد: در طرح حمایت از چندقلوها که به حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو و بیشتر اختصاص دارد، بنیاد ۱۵ خرداد به ازای هر فرزند یک بسته لبخند مادری و یک کارت هدیه ده میلیون ریالی و پوشک مورد نیاز برای مدت ۶ ماه فرزندان را اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: از ابتدای این طرح تا کنون ۸ خانواده از این خدمت بهره‌مند شده‌اند.

ابراهیمی اظهار داشت: ۲ دغدغه مهم خانواده‌ها برای فرزندآوری مسکن و اشتغال است، لذا از ماه آینده تعداد ۴۵۰ منزل مسکونی که توسط شرکت توسعه‌گران عمران ستاد در شهرکرد و بروجن ساخته شده است، واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت تعداد یک‌هزار و ۵۶۰ واحد دیگر به زودی آغاز می‌شود، گفت: بنیاد برکت نیز در راستای اشتغال‌زایی در روستاها، محلات و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر اقدام به اعطای تسهیلات کم‌بهره کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1212938

مهمترین اخبار ایران و جهان: