نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 13:29

املاک‌های غیرمجاز در خارج از بافت روستای فشند نقره داغ شدند

رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ از نقره داغ شدن املاک‌های غیرمجاز در خارج از بافت روستای فشند یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

بهنام میرزائیان، رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، گفت: املاک بدون مجوز و غیر قانونی در شهرستان زیر تیغ قانون رفته و پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه مشاوران املاک متخلف و سوداگران معاملات ملکی از عوامل افزایش غیرواقعی مسکن هستند، افزود: در راستای ساماندهی و شناسایی صنوف فاقد پروانه فعالیت، گشت‌های ویژه‌ای بسیج شده‌است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در راستای نظارت و بازرسی که تیم واحد بازرسی اتاق اصناف، اداره اماکن و اتحادیه املاک شهرستان ساوجبلاغ از املاک خارج از بافت و فاقد مجوز روستای فشند داشتند ۲ واحد صنفی به دلیل نداشتن مجوز فعالیت پلمب و ۵ واحد دیگر اخطار پلمب دریافت نمودند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ افزود: بعضی از واحدها قبل از رسیدن تیم واحد بازرسی اقدام به بستن واحد صنفی خود کرده بودند که تیم واحد بازرسی قطعا در روزهای آینده به صورت نامحسوس به این واحد رسیدگی خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: بازرسی‌های میدانی در برخورد با مشاوران املاک غیرمجاز و متخلف در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان ساوجبلاغ ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268338

مهمترین اخبار ایران و جهان: