نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 00:30

آب سد طالقان اوایل تابستان به نظرآباد و اشتهارد می‌رسد

طالقان- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با اهتمام دولت سیزدهم، آب با کیفیت سد طالقان اوایل تابستان امسال به این دو شهرستان اشتهارد و نظرآباد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین رنجبران در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی نظرآباد و اشتهارد استان البرز با اشاره به مشکلات تنش آبی در این دو شهرستان اظهار کرد: با اهتمام دولت سیزدهم، آب با کیفیت سد طالقان اوایل تابستان امسال به این ۲ شهرستان می‌رسد.

وی بیان کرد: زمان بهره برداری از مرحله نخست طرح جامع آبرسانی این ۲ شهرستان برای تیرماه سال جاری هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها، شاهد تأمین آب با کیفیت برای مردم شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد خواهیم بود که این اقدام دولت سیزدهم در ابعاد اجتماعی و اقتصادی تأثیر فراوانی دارد.

رنجبران تاکید کرد: با تأمین آب شرب با کیفیت، شاهد اسکان جمعیت بیشتری از مردم در این ۲ شهرستان صنعتی خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران یادآور شد: پایین بودن کیفیت آب شرب شهرستان اشتهارد با مشکلاتی برای مردم همراه شده که دولت سیزدهم برای پایان دادن به این مشکلات مردم، طرح جامع آبرسانی البرز را در سال گذشته از محل اعتبارات ملی و اضطراری آبرسانی عملیاتی کرد.

رنجیران گفت: طرح جامع آبرسانی استان البرز با چشم انداز تأمین آب ۳۰ ساله به اجرا درآمده است؛ شهرستان‌های غرب البرز به خاطر تنش آبی در اولویت این طرح قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1269282

مهمترین اخبار ایران و جهان: