نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 16:44

معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی دارای درس‌های بسیاری برای نسل جوان است، گفت: معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمان و تقوای الهی و پشتیبانی مردم انقلاب کرد و در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) قیام برای خدا و زنده کردن اسلام بود لذا هیچ قدرتی توان مقابله و شکست آن را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) نیازمند جهاد تبیین است و آحاد مردم و مسئولان وظیفه حراست و نگهبانی از انقلاب را برعهده دارند.

علما بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد به گونه‌ای که امروز جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در موضوعات دفاعی و امنیتی می‌زند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم، ادامه داد: امیدآفرینی یکی از موضوعاتی که ایشان همواره بر آن تاکید دارند و وظیفه نخبگان جامعه عمل به این مهم است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ۲۰ خرداد و روز ملی صنایع دستی، گفت: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بالقوه ای در بحث صنایع دستی دارد که می‌تواند به اشتغالزایی نیز کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1273138

مهمترین اخبار ایران و جهان: