نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 08:01

شهیدنورمراد موسیوند: وحدت داشته باشید

شهیدنورمراد موسیوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است وحدت داشته باشید اختلافات جزئی که از اختلاف سلیقه است را رها کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید»... همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۴۰۶۸/ تبرک لحظاتمان با شهیدنورمراد موسیوند

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم 

ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص.

به نام خداوند یکتا که قلبم را به نور هدایتش منور ساخت و مرا از شر شیاطین در پناهش در امان نگاه داشت و به من ایمانى عطا کرد که بتوانم در راه وصالش رهسپار شوم.

پروردگارا! به من نیرویى عطا کن که بتوانم بنده‌اى مطیع تو و عاملى به احکام دینت اسلام و رهرو راه محمد(ص) و آل محمد باشم.

پروردگارا! زندگى به من عطا کن به مانند زندگى محمد و آل محمد(ص) و مرگى به من عطا کن به مانند مرگ محمد و آل محمد(ص).

پروردگارا! بهترین و ارزنده‌ترین هدیه‌اى که می‌توانم به تو بدهم جانم است که تو خود جان‌آفرینى.

خدایا! بارالها! قسمت مى‌دهم به اولیاء و انبیاء و شهدا و مقربان درگاهت که مرگ مرا شهادت در رهت مقرر فرما.

اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم قصد دارم اگر خداوند کمکم کند و سعادت داشته باشم به همراه سپاه خاتم‌الانبیاء حضرت محمد(ص) به جبهه اعزام شوم و می‌خواهم چند جمله‌اى به عنوان وصیت به سروران گرامی‌ام بنویسم هر چند همه شما عزیزان در زمان حیاتم هر کدام براى من استادى بودید.

عزیزان ‌و سروران گرامى امت حزب‌الله دنیا محل گذر است و مقصد آخرت تلاش کنید در این چند روز عمر زودگذر توشه‌اى براى آخرتتان جمع کنید و توشه آخرت بستگى به عمل دنیا دارد و در این زمان زمینه عمل براى همه آماده است همه در خط امام باشید به سخنانش و پیام‌هایش که شنیدن آنها از نماز واجب‌تر است توجه و عمل‌کنید به طور مثال یکى از پیام‌هاى امام این است که ما باید وحدت کلمه را حفظ کنیم. عزیزان! هر چه اسلام ضربه خورده غیر مستقیم از تفرقه بین مسلمانان بوده است، وحدت داشته باشید و اختلافات جزیى را که بر سر اختلاف سلیقه است رها کنید. هدف چیز دیگرى  است اکنون تمام مسئولین کشور فکرشان متوجه جنگ است که به نحوى کار جنگ را یکسره کنند و این یزید زمان و حزب کثیف بعث را از تخت حکومت به زیر بکشند و نابود کنند در این برهه از زمان جاى انصاف نیست که در بین حزب‌الله اختلاف باشد، انشاءالله که نیست اکنون مغز نیروهاى حزب‌الله باید متوجه پیامهاى امام باشد و بس .

و شما اى پدر و اى مادرم در این انقلاب دو جوان داده‌اید و دلتان داغدار است هر چند که با شهید شدن من زخم دلتان شدیدتر مى‌شود اما صبور باشید و مقاوم که همین صبر و مقاومت شما بزرگترین و سنگین ترین ضربه را بر پیکر آمریکاى جنایتکار و عمال سرسپرده اش صدام کثیف و جاسوسان داخلی‌اش وارد مى‌کنند.

براى من گریه نکنید براى حسین(ع) گریه کنید که بعد از شهادتش اهل بیت(ع) او را به اسارت بردند و چه سختی‌ها که زینب و همراهانش تحمل نکردند.

مادرم کمرت را راست بگیر افتخار کن به اینکه سه جوانت در راه حسین (ع) شهید شده‌اند تو که مانند زینب به اسارت نرفته‌اى پس براى زینب گریه کن.

و تو همسرم صبور و مقاوم باش و به مانند حضرت زینب(س) با سختی‌ها بجنگ، از تو مى خواهم فرزندانم را حسینى تربیت کنى و به آنها درس شهادت بیاموزى، تو و فرزندانم مرا حلال کنید اگر در زندگی‌ام در حق شما کوتاهى کرده‌ام.

براى سلامتى امام و پیروزى نهایى رزمندگان اسلام دعا کنید.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254138

مهمترین اخبار ایران و جهان: