نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:49

خسارت ۶۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان‌شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از خسارت بیش از ۶۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب روستاها و شهرهای این استان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی ۳۷ نقطه در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، رازوجرگلان، مانه و سملقان و گرمه خسارت وارد کرده است که مبلغ برآوردی آن ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

وی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی شرکت آبفای استان به مشترکین گفت: تیم عملیاتی و واکنش سریع کلیه شهرستان‌های استان در ایام صدور هشدار هواشناسی در آمادگی کامل بودند و در زمان وقوع سیل تمام تلاش خود را برای تامین آب هم استانی‌های عزیز صرف نمودند و همچنین جهت خدمت‌رسانی به رفع آبگرفتگی معابر و منازل منطقه جوادیه و روستای محمدعلی پهلوان از توان و ظرفیت سایر شهرستان‌های استان نیز استفاده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در آبرسانی ناشی از سیلاب و لزوم تامین اعتبار جهت رفع آن، افزود: با توجه به ضرورت تامین آب شرب در بعضی از مناطق سیل زده، تاسیسات خسارت دیده به‌صورت موقت تعمیر گردید که رفع مشکلات بوجود آمده و جبران خسارات نیازمند تامین اعتبار است.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192782

مهمترین اخبار ایران و جهان: