نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 10:34

اجرای برنامه‌های مختلف دهه کرامت در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در سفر به قلعه رئیسی و حضور در امامزاده سید محمید این بخش با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ دینی است تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در بقاع متبرکه شاخص همه شهرستان های استان برگزار می شود.  

وی افزود: امامزادگان واجب‌التعظیم و ارتقاء جایگاه آنان در جامعه، ترویج فرهنگ زیارت و پاسخگویی به شبهات مطرح شده پیرامون زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر اهداف ما در اجرای این برنامه‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه جشن روز دختر در امامزاده عبدالله گچساران و همچنین کلنگ مهمانسرای این امامزاده به زمین زده خواهد شد تصریح کرد: همچنین در این ایام ضمن برگزاری برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی امامزادگان و مزار شهدا، جشن ولادت، محافل انس با قرآن کریم و ایستگاه‌های صلواتی، و پیاده رویی در مرکز استان از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان است.

پایان پیام/82021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234982

مهمترین اخبار ایران و جهان: