نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 17:23

احداث بیش از ۸ هزار متر سایبان در پایانه مرزی مهران تا قبل از اربعین امسال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام از احداث بیش از ۸ هزار متر سایبان در پایانه مرزی مهران، تا قبل از اربعین امسال خبر داد.

سید‌زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از ۸ هزار متر سایبان در پایانه مرزی مهران تا قبل از اربعین امسال احداث خواهد شد.

وی افزود: احداث ۸ هزار مترمربع سایبان، تعمیر و مرمت سرویس‌های بهداشتی پایانه، تعمیر و مرمت سیستم‌های گرمایشی و سیستم آب و فاضلاب پایانه، احداث امکانات تاسیساتی و خدماتی و بازسازی و تعمیر مه پاش‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی یادآور شد: احداث زیرساخت‌های پایانه شامل؛ آسفالت محوطه، احداث محل استراحت خادمان و رانندگان، تهیه نقشه ترافیکی پایانه و چرخش و گردش اتوبوس‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این پایانه است.

وی اظهار داشت: هم اکنون در حوزه راهداری؛ عملیات خاک‌برداری قبل و بعد از پل صلواتی به حجم ۳۰۰ هزار مترمکعب به صورت امانی و پیمانی در دست اجراست.

وی از اجرای روکش ۱۵۰ کیلومتر آسفالت در محور‌های مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: عملیات خط‌کشی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، نصب تابلو به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، نصب نیوجرسی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و اجرای ۳۰ کیلومتر شانه‌سازی مسیر از جمله اقدامات در دست اجرای این اداره کل است.

به گفته وی؛ قبل از آغاز ایام اربعین پیش رو، در بخش‌های مختلف راهداری؛ چون خط کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محور‌های حمیل_ایلام_مهران و مسیر قلاجه_ایلام_مهران پروژه‌ها تکمیل و پایان خواهند یافت.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233838

مهمترین اخبار ایران و جهان: