نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 16:54

۹۰ شغل پایدار با طرح های بسیج سازندگی در گلبهار ایجاد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلبهار گفت: ۹۰ شغل پایدار با طرح های تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در این شهرستان ایجاد شده است.

سرهنگ ابوالحسن پور رضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلمکان اظهار کرد: این اشتغالزایی در بخش های خانگی، صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری سبک و پرورش طیور است.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج از هرگونه طرح و برنامه درجهت اشتغالزایی جوانان در مناطق شهری و روستایی گلبهار حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلبهار گفت: بسیج همواره خدمتگزار مردم بوده و در طول حیات خود در عرصه های مختلف ورود جدی و اثر بخشی داشته تا جوانان از مواهب آن برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در خدمت مردم بوده تا امنیت، محرومیت زدایی و سازندگی را برقرار نماید.

سرهنگ پور رضا تاکید کرد: یکی از عرصه های مهم فعالیت بسیج حضور موثر در حوزه جهاد سازندگی، حمایت از تولید و اشتغال پایدار است.

وی افزود: باز آفرینی نقش بسیج در حوزه های عمرانی و اقتصادی گلبهار چشمگیر بوده که توانسته زمینه رضایتمندی مردم و شهروندان را فراهم کند.

به گفته وی یکی از مهم‌ترین برنامه های سپاه گلبهار زمینه سازی و بسترسازی برای حضور مردم درعرصه های مختلف با هدف مردمی سازی اقتصاد مقاومتی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637638

مهمترین اخبار ایران و جهان: