نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 15:26

ملت ایران آینده خود را با اتکا به توان داخلی می‌سازد

استاندار گیلان پیام مهم حضور برای دشمنان ملت تاکیدی بر وفاداری ایرانیان دانست و گفت: این ملت تاریخ ساز متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق، آینده خود را با اتکا به خداوند و توان داخلی خواهد ساخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در جریان برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم همیشه نشان دادند و ثابت کرده‌اند که مسیر انقلاب ادامه می‌یابد، اظهار کرد: حضور پرشور امروز گیلانیان و مردم رشت تاییدی بر این موضوع است، حضوری که نشان از بصیرت و آگاهی این مردمان دارد و آنان به درستی گفتمان دشمن شناسی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مرم ولایتمدار گیلان همیشه در صحنه بوده و هستند و حضور امروز آنان نیز خود، نشانی از اراده آنان بر مبارزه با طاغوت و دشمنان و نفی سلطه و ایستادگی پای اصل ولایت فقیه، امام (ره) و رهبری عزیز است. 

به گفته استاندار گیلان، این انسجام، همدلی، اتحاد و محبت مردم و همراهی و حضور همه از هر گرایش خروشی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است. 

عباسی پیام مهم حضور برای دشمنان ملت تاکیدی بر وفاداری ایرانیان دانست و افزود: این ملت تاریخ ساز متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق، آینده خود را با اتکا به خداوند و توان داخلی خواهد ساخت. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به تلاش جهادی برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف توسز مسؤولان بیان کرد: حضور پرشور و توام با لطف و صفای مردم، مسؤولان را برای کار بیشتر و خدمت بهتر به ملت دل گرم‌تر می‌کند و باید قدردان این حضور و همراهی باشیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668238

مهمترین اخبار ایران و جهان: