نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 11:39

۵ نشست جهاد تبیین در گلبهار برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گلبهار گفت : پنج نشست تخصصی و عمومی جهاد تبیین با حضور دکتر تیمور امین صادقی از هادیان سیاسی کشور در این شهرستان برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار ابوالحسن پوررضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلبهار اظهار کرد: این نشست ها با همکاری رده های ناحیه مقاومت بسیج و مجموعه شهرستان در اجرای مصوبات قرارگاه جهاد تبیین برگزار شده است. 

وی افزود: سلسله نشست های جهاد تبیین ویژه کارکنان سپاه و ادارات شهرستان، دانش آموزان گلبهاری و رای اولی ها، شهروندان همیشه در صحنه گلبهار ، ساکنان فهیم در بخش گلمکان و روستای "پس پشته"در بخش مرکزی گلبهار برگزار شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلبهار گفت: استفاده از سخنران مطرح کشوری، جلسات تبیینی پرسش و پاسخ وتامین محتوا برای گروه های مرجع به گرم شدن تنور انتخابات کمک می کند. 

وی تاکید کرد: گروه های مرجع ازجمله ائمه جماعات، اساتید دانشگاهی، معلمان و کسانی که در جبهه انقلاب هستند باید برای جهاد تبیین و روشنگری گام بردارند .

سرهنگ پور رضا افزود: در سلسله نشست های جهاد تبیین به سیاست های چهارگانه انتخابات که توسط مقام معظم رهبری شامل مشارکت ، امنیت ، سلامت و رقابت تعیین شده است پرداخته می شود.

این نشست ها با استقبال مردم ، مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان روبه رو شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661238

مهمترین اخبار ایران و جهان: