نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 16:55

سردار سلامی: به واسطه ورزشکاران با غیرت، با تعصب و شریف یک کهکشان ستاره روی زمین داریم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به واسطه ورزشکاران با غیرت و با تعصب و شریف و سختکوش مان یک کهکشان ستاره روی زمین داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم دیدار با ملی پوشان فوتبال و اعضای فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای بنده حقیر لحظه‌های فوق العاده دلنشین و جذاب و دل انگیزی است حضور در میان جمعی از ستاره های آسمان افتخارات ایران عزیز. ما به واسطه ورزشکاران با غیرت و با تعصب و شریف و سختکوش مان یک کهکشان ستاره روی زمین داریم. حضور در جمع شما به من یک انرژی فوق العاده، یک نشاط معنوی و روحی می‌دهد و یک بهجت درونی ایجاد می‌کند.

*در جمع بهترین فرزندان ایران اسلامی حضور دارم

وی ادامه داد: احساسم این است که در جمع بهترین فرزندان ایران اسلامی حضور دارد. به همه شما خواهران گرانقدر و برادران عزیز میلاد خجسته و نورانی سیده زنان اهل بهشت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را به بانوان محترم و عزیزی که حضور دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.  احساس می کنم اکثر شما هم پدرتان و هم مادران تان در قید حیات هستند. تا هستند قدر آنها را خیلی بدانید. گاهی اوقات فکر می‌کنم خبرنگاری از من سوال بپرسد که قوی ترین و درونی ترین آرزوی شما چیست، می گویم فقط یک لحظه پدر و مادرم جلوی چشمم مجسم شوند و یک لحظه آنها را ببینم.

فرمانده کل سپاه با ذکر خاطره ای از زمان اعزام به جبهه عنوان کرد: وقتی جبهه می رفتم و می آمدم، لحظه خداحافظی این تصور برایم ایجاد می‌شد که این آخرین سفر است و بدون بازگشت خواهد بود. در زمان حضورم در خانه بدون اینکه پدر و مادرم بفهمند، چشم از روی صورت آنها بر نمی داشتم و با خودم می گفتم بگذار هرچه می توانم از دیدن آنها اشباع و سیر شوم. انگار ذخیره می کردم و وقتی بیرون می آمدم که خداحافظی کنم مادرم یک کاسه آب می‌آورد و پشت سرم می ریخت و تا وقتی که دید داشتم برمی‌گشتم و این چهره را می‌دیدم و این تصاویر را تاکنون در ذهنم دارم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624482

مهمترین اخبار ایران و جهان: