نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 15:49

استانداری هرمزگان در ارزیابی کشوری سال ۱۴۰۱ رتبه عالی کسب کرد

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان از کسب رتبه عالی استانداری هرمزگان در ارزیابی کشوری سال ۱۴۰۱ بین تمام استان‌های کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد اعتمادی مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای استقرار جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به منظور رصد وپایش، استانداری هرمزگان در ارزیابی بین استان‌های کشور رتبه عالی را کسب کرد.  

وی گفت: براساس ارزیابی سالیانه استانداری‌های سراسر کشور از سوی معاونت‌های تخصصی و مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور در بستر سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما)در ارزیابی سال ۱۴۰۱استانداری هرمزگان در سطح عالی ارزیابی و در میان استانداری های برتر کشور قرار گرفت.  

حجت الاسلام اعتمادی افزود: این ارزیابی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به منظور رصد وپایش میزان موفقیت استانداری‌ها در اجرای برنامه های ابلاغی، اهداف کمی تخصصی و اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی واختصاصی وهمچنین استفاده از نتایج حاصله برای بهبود عملکرد در سطوح مختلف صورت می پذیرد. 

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان اضافه کرد: نتایج حاصل شده به نسبت به سال ۱۴۰۰ رشدداشته و این افزایش امتیاز در ارزیابی از سوی استانداری هرمزگان حاکی از اهتمام ویژه و رویکرد جهادی استاندار هرمزگان در راستای حسن اجرای برنامه ها وسیاست های ابلاغی دولت مردمی ایران قوی است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638738

مهمترین اخبار ایران و جهان: