نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 08:40

خط تندرو کلانشهر کرج در بلوار شهید بهشتی به‌بهره‌برداری می‌رسد

رییس شورای اسلامی شهر کرج، گفت: با همراهی و پیگیری مدیریت شهری عملیات اجرایی خط تندروی کرج به سرعت درحال انجام است و به زودی در بلوار شهید بهشتی به‌بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود محمدی، رییس شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، در خصوص پروژه‌های در دست احداث سطح شهر، گفت: تعدادی از تقاطع‌ها و پروژ‌های مهم در سطح شهر همزمان با فاصله زمانی ۴۰ روز آغاز شد.

وی ضمن عذر‌خواهی از شهروندان بابت مزاحمت و ترافیک بابت شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها، افزود: عملیات اجرایی چند تقاطع از جمله میدان جمهوری، زیرگذر فلکه اول و تقاطع غیرهمسطح بلوار موذن باعث ترافیک و مزاحمت شده است که امیدواریم طبق زمان پروژه‌ها به اتمام برسد. 

محمدی اشاره‌ای به برنامه‌های دوماه پایانی سال کرد و گفت: باتوجه به اینکه تعدادی از پروژه‌ها آغاز شده، سعی می‌کنیم به بهترین نحوه در سطح شهر به استقبال از بهار برویم. 

این عضو شورای شهر گفت: فضا را از بحث عمرانی خارج کرده و اهتمام ویژه‌ای نسبت به فضا آرایی شهری، محتوای المان‌ها و پاک‌سازی محیطی انجام می‌شود. 

این مقام مسوُول با بیان اینکه احداث خط تندرو در بلوار شهیدی بهشتی باعث ترافیک شده و جز معدود کلانشهر‌های هستیم که مسیر خط تندرو نداریم، ادامه داد: با همراهی و پیگیری مدیریت شهری عملیات اجرایی به سرعت درحال انجام است و به زودی خط تندرو کلانشهر کرج در بلوار شهید بهشتی به‌بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با بیان اینکه کرج اولین شهری بود که با شرکت ایران‌خودرو دیزل برای خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی قراردادی منعقد کرد، گفت: مدیریت شهری به تمام تعهدات خود عمل کرده است، به محض ورود اتوبوس‌های برقی اطلاع رسانی می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654038

مهمترین اخبار ایران و جهان: