نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 15:15

دشمن برای تضعیف انتخابات برنامه دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن از همه ظرفیت خود برای تضعیف انتخابات استفاده می‌کند اما مردم هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه این استان با حضور خود در پای صندوق‌های رای نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، گفت: دشمن در حال حاضر می‌خواهد با کارشکنی و نفوذ از شتاب پیشرفت انقلاب اسلامی ایران بکاهد و در بین مردم ناامیدی ایجاد کند زیرا منافع شیطانی و مادی آنان به خطر افتاده لذا در حال برنامه‌ریزی است که نظام را از طریق رسانه‌ها ناکارآمد جلوه دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رهبر انقلاب برنامه‌های مبتکرانه زیبایی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در هفته جاری داشتند و از نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور بازدید کردند که این نمایشگاه گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ دستاورد مهم به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، کشاورزی، عمرانی، ورزشی و بهداشتی در سراسر کشور شکل گرفته است که در برخی از این دستاوردها جزو کشورهای اول و دوم جهان هستیم.

حیدری اضافه کرد: جهاد تبیین  یکی از راهکارهای مقابله با راهبردهای شیطانی دشمن است که دستگاه‌های اجرایی باید در بخش‌های خود تفاوت قبل و بعد از انقلاب را بررسی و در دهه فجر به گوش مردم و نسل جوان برسانند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت فعلی، یادآور شد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده است و چهارمحال و بختیاری در مدار توسعه قرار گرفته و طی سفرهای رئیس‌جمهور و هیات دولت به این استان اعتبارات قابل توجهی برای ایجاد صنایع تبدیلی، تامین آب شرب پایدار و فعال نمودن پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمام مدیران و مسؤولان وظیفه دارند، کمر همت ببندند و با اقدام و کار جهادی  توطئه‌های دشمن را خنثی کنند زیرا انقلاب در مسیر بلوغ و پختگی قرار گرفته است و این پیشرفت مرهون تفکر انقلابی است.

وی تصریح کرد: دشمن از همه ظرفیت خود برای تضعیف انتخابات استفاده می‌کند اما مردم هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه این استان با حضور خود در پای صندوق‌های رای نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: انتخابات شب قدر نظام است چرا که در این امر سرنوشت ملت ایران برای چهار سال مشخص می‌شود و مردم با حضور در پای صندوق‌ها در سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657038

مهمترین اخبار ایران و جهان: