نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 21:02

بایرن مونیخ نیم فصل دوم را با شکست خانگی آغاز کرد/ پایان طولانی‌ترین شکست‌ناپذیری تاریخ بوندس‌لیگا

باواریایی‌ها با قبول شکستی غیرمنتظره برابر تیم چهاردهم جدول رده‌بندی‌، نخستین هفته از نیم فصل دوم بوندس‌لیگا را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (یکشنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا میزبان وردربرمن بود و برخلاف انتظار این بازی را با نتیجه یک بر صفر تن واگذار کرد.

پس از آنکه اولین گل تیم میهمان در دقیقه 25 توسط VAR مردود اعلام شد، میشل وایزر در دقیقه 59 سرانجام قفل دروازه‌ها را شکست و همین گل در نهایت منجر به ثبت بیست‌و‌هفتمین پیروزی وردربرمن در یکصد‌و‌چهاردهمین مصاف وردربرمن و بایرن مونیخ در بازی‌‌های رسمی شد. در تاریخ بوندس‌لیگا تنها بوروسیا مونشن‌گلادباخ توانسته بیشتر از وردربرمن، بایرن مونیخ را شکست دهد (28 مورد). همچنین با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری بایرن مونیخ برابر وردربرمن که از ماه سپتامبر سال 2008 آغاز و شامل 32 بازی رسمی می‌شد، به پایان رسید؛ این طولانی‌ترین مدت شکست‌‌ناپذیری یک تیم برابر تیمی دیگر از بوندس‌لیگا در تاریخ این مسابقات بود.

با توجه به پیروزی بایرلورکوزن صدرنشین در بازی روز گذشته‌اش در خانه لایپزیگ، شکست باواریایی‌ها فاصله آنها را با صدر جدول به 7 امتیاز افزایش داد که جبران آن را برای شاگردان توماس توخل سخت‌تر از قبل کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 20 به وقت تهران، مونشن‌گلادباخ میزبان آگزبورگ خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن 48 امتیازی صدرنشین است، بایرن مونیخ با 41 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت 34 امتیازی سوم است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1645138

مهمترین اخبار ایران و جهان: