نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 14:24

توان هیأت اجرایی برای انتخابات با حضور حداکثری

۲۶۴ صندوق اخذ رأی برای ۱۳۲ شعبه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان اسلام‌آبادغرب آماده هستند برای حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور است.

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اظهار کرد: انتخابات اسفندماه سال جاری رویداد سیاسی کشور است و برای این رویداد مهم تمهیدات لازم در شهرستان اسلام‌آباد غرب از ماه‌های گذشته تاکنون اندیشیده شده است.

وی افزود: تعیین ۷ کمیته در ستاد انتخابات، تعیین اعضای هیأت اجرایی از بین معتمدین، تشکیل ۸ جلسه با اعضا ستاد انتخابات و هیأت اجرایی و جلسه مشترک با هیأت نظارت، آماده‌سازی ۲۶۴ صندوق اخذ رأی، آماده‌سازی ۱۳۲ محل شعبه اخذ رأی، تأمین خودرو موردنیاز و از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان است.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: درمجموع بیش از ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، خدماتی کار اخذ رأی را انجام خواهند داد.

وی در پایان سخنان خود عنوان داشت در تمامی جلسات، نشست‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی از همشهریان دعوت به مشارکت شده است و اسلام‌آباد غرب قطعاً یک انتخابات پرشور، رقابتی و با مشارکت حداکثری واجدین شرایط در پیش رو خواهد داشت.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649882

مهمترین اخبار ایران و جهان: