نیوز سیتی!
10 اسفند 1402 - 16:13

واکنش مدیر ورزشی لورکوزن به شایعات درباره آینده آلونسو/ هوینس بازگشت فلیک به بایرن را وتو کرد

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرلورکوزن به شایعات مطرح شده حول آینده حرفه‌ای سرمربی ۴۲ ساله این تیم واکتش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنم،  سایمون رالفز مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرلورکوزن در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «فرانکفورتر روندشاو» چاپ فرانکفورت در خصوص شایعاتی که درباره آینده حرفه‌ای سرمربی اسپانیایی این تیم مطرح شده و گفته می‌شود دو باشگاه لیورپول و بایرن مونیخ نسبت به استخدام او علاقه‌مند هستند، گفت: من همچنان آرام و خوشبین هستم. مهمترین چیز برای مربیان این است که احساس راحتی کنند و اینکه احساس کنند در جای درستی هستند. ژابی آلونسو این را بارها گفته که در بایرلورکوزن احساس راحتی دارد. او هر روز با تیم و کادر فنی‌اش اینگونه کار می‌کند.

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرلورکوزن در پاسخ به این پرسش که «آیا ژابی آلونسو درخواستی مبنی بر جدایی از بایرلورکوزن را داده است؟»، اظهار داشت: موارد فرعی بسیاری در جهان وجود دارد اما قرار نیست همه آنها اتفاق بیفتد.

شاگردان ژابی آلونسو که در 33 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و از این حیث رکورد جدیدی را در فوتبال آلمان به نام خود ثبت کرده‌اند، در حال حاضر با کسب 61 امتیاز و 8 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخِ رده دومی، صدرنشین بوندس‌لیگا هستند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم در خصوص وضعیت نیمکت مربیگری بایرن مونیخ برای فصل آینده و دوران پس از توماس توخل گزارش داد؛ ژابی آلونسو از پیوستن به بایرن مونیخ استقبال می‌کند، این در حالی است که این باشگاه در حالی برنامه‌ریزی برای آینده است. سرمربی اسپانیایی لورکوزن بند فسخی در قراردادش برای تابستان پیش‌رو ندارد، به همین خاطر بایرنی‌ها می‌توانند بابت غرامت فسخ قرارداد این مربی با لورکوزن وارد مذاکره شوند. تمامی طرفین بر این باورند که لورکوزن برای صدور مجوز جدایی آلونسو چیزی در حدود 15 تا 25 میلیون یورو درخواست خواهد کرد. آلونسو بندی در قراردادش دارد که در تابستان 2025 با پرداخت 15 میلیون یورو می‌تواند قرارداش با بایرلورکوزن را فسخ کئد.

شبکه تلویزیونی «ESPN» هم مدعی شد؛ منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ بر این باورند که مدیران این باشگاه متقاعد نشده‌‌اند که بازگشت هانسی فلیک به این تیم منطقی است، چون اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه هم بازگشت احتمالی این مربی آلمانی را وتو کرده است. دوران فاجعه‌بار فلیک در تیم ملی فوتبال آلمان به ایجاد شک و تردید درباره مهارت‌های مدیریتی او منجر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1679938

مهمترین اخبار ایران و جهان: