نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 06:53

کشف 700کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 48 ساعت و کشف قریب به 700 کیلو مواد افیونی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا را امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت  48 ساعت در استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: مأموران انتظامی استان در اجرای  این طرح ضمن شناسایی و توقیف  8 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر 356 کیلو تریاک ، 288 کیلو حشیش و 29 کیلو هرویین جمعا 673کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

  این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح  با تلاش همه جانبه مأموران، 16 قاچاقچی مواد مخدرو 41 خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و  352 معتاد متجاهر و بلامکان  دستگیر  شدند.

جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند ، لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه  اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق  سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630282

مهمترین اخبار ایران و جهان: