نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 10:39

وزارت دفاع: 9 دی روز اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: یوم الله نهم دی، روز تفضل و‌ توجه الهی به ملت ایران در سایه سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه گران و‌منافقان و بدخواهان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی بیانیه ای به مناسبت نهم دی اعلام کرد: دفاع از کیان، امنیت ‌و منافع ملی میهن اسلامی مان در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

حماسه 9دی جوشش بصیرت انقلابی مردم و تجلی اراده پولادین ملت شریف ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب است، این جوشش و اراده توام با غیرت دینی و ملی، نقطه عطفی در مسیر تعالی نهضت حسینی انقلاب اسلامی است.

یوم الله نهم دی ،روز تفضل و‌ توجه الهی به ملت ایران در سایه سار ولایت ، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه گران و‌منافقان و بدخواهان است.

یوم الله 9دی حرکت عظیم و پر شور و شعور ملت ایران پیام روشن و مشتی محکم بر دهان بزدلان کینه توز داخلی و متجاسران خارجی بود که نقشه و‌توطئه های شیطانی شان از پشت پرده های پوشالی مخملینشان بیرون زد و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت مقتدر ایران اسلامی در راه مبارزه با مستکبران را به تصویر کشید.

با تدبیر و آینده نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر لزوم جمهوریت و‌اسلامیت و ذیل اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی پیشرفته ، راه بر هرگونه فتنه گری و زیاده خواهی مسدود گشت و امروز به فضل الهی، رهبر فرزانه و حکیم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی)  با توکل و اعتماد و امیدوار به وعده های الهی این انقلاب را پیش می برد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامی داشت این روز مهم و با تقدیر از مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب و راه امام خمینی(رض) و شهدای عزیز، اعلام می دارد: همچنان بر عزم خود برای تقویت و پشتیبانی نیروهای مسلح پایبند بوده و دفاع از کیان، امنیت ‌و منافع ملی میهن اسلامی مان در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.

 انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620282

مهمترین اخبار ایران و جهان: