نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 11:58

ورود سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان به ایلام از قِبل پرونده مالیاتی نفت و گاز

استاندار ایلام گفت: سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام وارد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن‌ بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه در جریان سفر به شهرستان چوار پس از بازدید از چندین پروژه سپس از  بوستان کتاب و جاده سلامت شهر چوار بازدید کرد و سپس گفت: ۱۴ میلیارد‌‌ تومان از محل ارزش افزوده و اربعین به چوار اختصاص یافت و باز هم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به این شهرستان کمک خواهیم کرد.

وی افزود: سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام، وارد استان می‌شود.
 
استاندار ایلام با بیان اینکه این مطالبه مهم مردمی پس از سال‌ها در این دولت محقق شد، اضافه کرد: سال گذشته از محل اربعین ۴ میلیارد تومان به چوار اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: به برکت اربعین طی ۲ سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که  ۵ هزار میلیارد تومان مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.

بهرام نیا گفت: بوستان کتاب شهر چوار فاز نخست آن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و پیش بینی می‌شود فاز دوم آن از محل اعتبارات عمرانی و جاری تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: جاده سلامت این شهر نیز به طول یک کیلومتر فاز اول آن با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و فاز دوم آن در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان چوار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618782

مهمترین اخبار ایران و جهان: