نیوز سیتی!
09 فروردین 1403 - 15:26

برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران خبر داد و گفت: این سفره‌های افطاری با استفاده از کمک‌های مومنانه مردم و خیرین برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در رزمایش توزیع 2 هزار بسته معیشتی با کمک اوقاف و کمیته امداد به ارزش 30 میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری برگزار شد، اظهار داشت: این کمک‌های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تامین شده است.  

وی با بیان اینکه پیرامون امامزادگان نیازمندان در قالب طرح افق حمایت می شوند، افزود: همچنین افطاری ساده در ماه رمضان در سطح 74 امامزاده صورت می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به همت والای مردم برای تامین اطعام افطاری ساده در امامزادگان استان، گفت: روزانه بیش از 500 نفر از افطاری ساده بهره‌مند می شوند. 

وی از توزیع 215 هزار بسته معیشتی در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: 450 پروژه عمرانی با همراهی مردم و خیرین نیک‌اندیش در استان در حال اجرایی است.

حیدری جناسمی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا به امروز حدود 10هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان برای دستگیری از نیازمندان خبر داد و افزود: بسته معیشتی به همراه وجه نقد به نیازمندان شناسایی شده از سوی امداد استان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692138

مهمترین اخبار ایران و جهان: