نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 22:16

۲ واحد تولیدی و صنعتی در «دهلران» گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از گازرسانی به ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان دهلران به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این صنایع بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در مراسم افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه شهرستان دهلران گفت: برای گازرسانی به این صنایع بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی افزود: این صنایع شامل ذرت خشک‌کنی همت آفرینان فردا دهلران و شرکت آسفالت راه و باند ماندگار غرب دهلران است که برای گازرسانی به آنها ۴ هزارو ۳۰۰ متر شبکه توزیع اجرا و ۲ عدد ایستگاه نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، ادامه داد: تمامی مناطق شهری و روستایی دهلران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این شهرستان جزو مناطق سبز استان است، شهرستان دارای ۵ منطقه شهری و ۷۲ روستا است که همه آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز به افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با حجم عملیات ۳۴۰ مترمربع بنا و یک هزارو و ۵۰۰ متر محوطه سازی و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در این مراسم از گازرسانی به مناطق مختلف این شهرستان قدردانی کرد و گفت: به برکت نظام و تلاش دولت خوشبختانه تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه اتصال دورترین و محر‌وم‌ترین روستاها به شبکه سراسری گاز از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: امروز به همت دولت سیزدهم گازرسانی به روستاها و شهرها انجام و در دست اقدام است.

محمدسبحان حسنی از تلاش‌های شرکت گاز استان به مناطق مختلف استان به‌خصوص مناطق کمتر توسعه یافته و محروم قدردانی کرد و افزود: در دولت سیزدهم شاهدیم حتی دورترین و محروم ‌ترین روستاها هم از نعمت گاز برخوردار هستند و این یعنی توجه به قشر محروم که از شعارهای دولت کار و کرامت است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، امام جمعه و فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، ساختمان اداره گاز ناحیه دهلران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665638

مهمترین اخبار ایران و جهان: