نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 11:25

هنربر فرماندار جدید شهرستان میانه شد

با حضور معاون سیاسی-اجتماعی استاندارآذربایجان شرقی در مراسمی، فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی-اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی امروز در این مراسم، با اشاره به انتخابات پیش رو، بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام و دولت  با بهره گیری از ظرفیت همه تریبون ها از جمله مدیران ادارات، هیئات های اجرایی و نظارت و روحانیون برایر جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی، امنیت، سلامت، مشارکت قوی و رقابت قوی را چهار مولفه بعنوان چراغ راه انتخابات برشمرده، افزود: در جهت سلامت انتخابات، از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهیم کرد چراکه معتقد به رای ملت و رای آنان بعنوان حق الناس هستیم.

محمدی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین برنامه توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان ها توسط فرمانداری ها تاکید دارد، ،تعامل و جذب سرمایه‌گذار، فعال کردن شهرک‌های صنعتی شهرستان میانه، پرهیز از پشت میز نشینی و در میدان عمل بودن، مردم داری و مشاوره با نخبگان شهر را از جمله انتظارات مدیریت استانداری از فرماندار جدید برشمرد.

 

فرماندار جدید میانه نیز در این جلسه، با بیان اینکه بخاطر سوابق کاری گذشته، شناخت خوبی از شهرستان میانه دارد، گفت: می توان با کمک نخبگان، پیشکسوتان و بزرگان شهرستان، رشد، توسعه و آبادانی میانه را رقم زد.

محمدباقر هنربر با اشاره به توانمندی های بالقوه شهرستان در حوزه های مختلف، گفت: با این توانمندی ها می شود خواسته های به حق مردم نجیب، انقلابی و ولایی میانه را به نتیجه رساند.

در مراسمی با حضور محمدی معاون سیاسی-اجتماعی استانداری، محمدباقر هنربر بعنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی و از زحمات مسعود سعادتی فرماندار سابق و فرید قشلاقی در مدت۶ ماه سرپرستی فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

در این مراسم محمدباقر هنربر به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی شد.

حجت الاسلام رشادی و حجت الاسلام حمیدی ائمه جمعه میانه و ترکمانچای، نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، شورای اداری و شورای شهر در این مراسم حضور داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657638

مهمترین اخبار ایران و جهان: