نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 15:06

رویداد تانا فرصتی برای بالفعل شدن ظرفیت‌های خراسان‌شمالی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: برگزاری رویداد تانا در حوزه‌های مختلف یک ضرورت است و از مزایای برگزاری این رویدادها، ظرفیت‌های استان به بالفعل تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در یازدهمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی اظهارکرد: برگزاری رویداد تانا در حوزه‌های مختلف یک ضرورت است و از مزایای برگزاری این رویدادها، ظرفیت‌های استان به بالفعل تبدیل خواهد شد.

وی بر برگزاری جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در شهرستان‌ها نیز تاکید کرد و گفت: مدیران شهرستان‌های استان هم در این جلسات حضور داشته باشند تا مشکلات این شهرستان‌ها را در این جلسات بیان و برای رفع آن‌ها اقداماتی انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی افزود: تلاش‌ها برای کمک به توسعه دانش بنیان‌ها و شرکت‌های فناور و نوآور ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: سومین رویداد تانا و نخستین رویداد تانای صنعت در استان  به میزبانی شرکت لوله گستر اسفراین  و با همکاری مجتمع صنعتی اسفراین سیزدهم تیرماه در شرکت لوله گستر اسفراین  برگزار می‌شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1328238

مهمترین اخبار ایران و جهان: