نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 16:46

کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف ۱۶هزارلیتر سوخت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ظهر یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ۲ عملیات جداگانه با همکاری بازرسان شرکت فرآورده‌های نفتی و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در استان شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و قاچاق فرآورده های نفتی در سطح شهر ایلام و در راستای طرح استانی مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: در این عملیات ویژه علاوه بر توفیق یک خودرو حمل سوخت، سه متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کیانی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان سوخت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، نیمه اول فرودین ماه سال جاری نیز ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در ایلام کشف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1346782

مهمترین اخبار ایران و جهان: