نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 08:10

افتتاح ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران

آیین افتتاح همزمان ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۵۴۳ میلیارد تومان در سالروز تشکیل جهادسازندگی با حضور جمعی از مسؤولان استان در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن عنایتی کلیجی در آیین افتتاح همزمان ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی که در کارخانه خوراک دام دانه چین برگزار شد، گفت: در سال ۵۸ با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، جهاد سازندگی برای محرومیت‌زدایی و آبادانی تاسیس شد و در امتداد آن جهاد کشاورزی برای امنیت غذایی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در راستای امنیت غذایی و اقتدار غذایی تولیدکنندگان پای تولید ایستادند تا معیشت مردم را تامین کنند،گفت: در این راستا هفته جهاد کشاورزی امسال با شعار گشایش در سفره مردم مزین شد و همه باید تلاش کنیم امنیت غذایی به پایداری برسد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه رشد تولید اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه پایداری و استمرا تولید همراه تکنولوژی و فناوری‌های جدید، اظهار کرد:  اوایل انقلاب ۲۵ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی کشور را داشتیم و اکنون به ۱۳۰ میلیون تن افزایش پیدا کرده است.

عنایتی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان با تمام سختی و مشقتی که وجود داشت دست از تولید برنداشتند و اقدام به تولید کردند تا امنیت غذایی کشور دچار خدشه نشود.

به گزارش فارس، امسال ۴۸ پروژه شاخص بخش کشاورزی با اعتبار ۵۴۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291882

مهمترین اخبار ایران و جهان: