نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 17:44

پیش بینی نصب ۴۵ دوربین هوشمند پیشگیری از جرایم در روستاهای مرکزی

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از پیش بینی نصب ۴۵ دوربین هوشمند پیشگیری از جرایم در روستاهای استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی رفیعی کیا در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت که به ریاست سردار «محمد علی نوری نژاد» فرمانده قرارگاه مقابله با سرقت فراجا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲۰۰ شهید استان مرکزی و ۲۱۶ شهید عرصه تأمین نظم و امنیت به خصوص شهید «رسول مهدوی پور» و تبریک عید سعید غدیر خم بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره غدیر است و جمهوری اسلامی تنها نظام شیعه در کل جهان است و ما مفتخریم که سرباز این نظام مقدس هستیم.

وی با اشاره به ارتقای اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت و کسب توفیقات مطلوب در این حوزه در استان مرکزی افزود: به لحاظ کیفی سازی اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای به خصوص در حوزه سرقت‌های مسلحانه و خشن و سرقت به عنف، با همراه سازی دستگاه قضائی اتفاقات خوبی رقم خورده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اضافه کردن بیش از ۸۵ دستگاه دوربین کنترل هوشمند در حوزه مقابله با جرایم خاطر نشان کرد: اهتمام در کیفی سازی مهمترین ابزار مقابله با سرقت و عامل اصلی تحقق به موقع عملیات‌های پلیسی به شمار می‌رود.

سردار رفیعی کیا از پیش بینی نصب ۴۵ دوربین هوشمند پیشگیری از جرایم در روستاهای استان مرکزی خبر داد و تصریح کرد: پیشگیری هدفمند و هوشمند سازی، ارتقا توانمندی پلیس و احساس آرامش شهروندان را به دنبال دارد.

وی به طرح‌های عملیاتی در جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یکی از اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرقت‌های خرد اشاره و اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد کمپ ماده ۱۶ و با توجه ویژه مسئولان استان، برنامه ریزی‌های مدونی در خصوص نگهداری از معتادان با همکاری سایر دستگاه‌های ذی ربط صورت پذیرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی افزود: ارتقای کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان و سرعت عمل پلیس استان در بازسازی صحنه جرایم، موجب استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در کوتاه‌ترین زمان و رضایتمندی مردم گردیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1341738

مهمترین اخبار ایران و جهان: