نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 14:21

برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در سمنان مردمی برگزار شود

استاندار سمنان گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در استان سمنان با محوریت مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی،‌ استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی برگزاری هفته دولت در استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری، مدیران کل استان سمنان در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردها و عملکردهای دولت در مساجد استان سمنان بر اساس جدول زمان‌بندی و تقسیم‌بندی صورت‌گرفته حضور یابند.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سراسر استان در قالب نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: به بهترین پیشنهادهای مردمی ارائه‌شده در راستای هر چه بهتر برگزار شدن و تأثیرگذار بودن برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا در اجرای برنامه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲، از حضور و ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان بهره‌گیری شود.

وی تأکید کرد: لازم است تا نشست با فعالان، معتمدان، مؤثران و متنفذان استان سمنان برای تبیین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته توسط دولت در حوزه‌های مختلف در هفته دولت سال جاری برگزار شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در سال جاری در راستای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری بهتر به مردم، برنامه‌ها باید با روحیه انقلابی و جهادی برگزار شود، گفت: ضرورت دارد تا ابداع، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در سال جاری در استان سمنان در دستور کار باشد.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349482

مهمترین اخبار ایران و جهان: