نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:08

قاتلان شهید احسان نصیری در فولادشهر اصفهان قصاص شدند

اصفهان – حکم قصاص قاتلان شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم احسان نصیری از مأموران پلیس آگاهی شهرستان فولاد شهر سحرگاه پنجشنبه در این منطقه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد قائدی نسب و صادق محمودی برام در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مأمور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در انظار عمومی قصاص شدند.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان برای رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند که مأموران در محل با ۲ نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای دستگیری آن‌ها اقدام می‌کنند؛ اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر می‌شوند.

در این درگیری شهید احسان نصیری از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که علیرغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356238

مهمترین اخبار ایران و جهان: