نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 12:59

جلوگیری از خروج 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان از کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 
 
وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی که در قالب تانکر قیر جاساز شده بود ، کشف کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه  تریلی توقیف و ۲ نفر دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
 
سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1315138

مهمترین اخبار ایران و جهان: