نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 15:27

مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه از هوا و زمین درهم کوبیده شد

پس از تحرکات تروریستها در شمال غرب سوریه، مواضع هیئت تحریر الشام از آسمان و زمین زیر آتش سنگین قرار دارد و آسمان منطقه شاهد پرواز گسترده جنگنده‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین اعلام کرد: جنگنده های روسیه مواضع تروریستهای جبهه النصره و گروه موسوم به الترکستانی در حومه شمالی لاذقیه و ادلب را هدف قرار داد.

حملات جنگنده های روسیه به مواضع گروههای تروریستی در حومه شهر جسر الشغور در حومه شمال غربی ادلب انجام شد. همچنین مواضع هیئت تحریر الشام (همان جبهه النصره) در حومه شهر اریحا در جنوب ادلب نیز هدف قرار گرفت.

در ورودی شهر ادلب در شمال غرب سوریه نیز یک مرکز وابسته به هیئت تحریر الشام هدف حمله هوایی روسیه قرار گرفت.

همزمان هئیت تحریر الشام از تروریستهای خود خواست که مواضع خود را از بیم حملات هوایی روسیه و سوریه تخلیه کنند. منابع محلی اعلام کردند که همه ایست بازرسی های هیئت تحریر الشام در حومه شهر ادلب از بیم حملات خالی شده است.

این در حالی است که آسمان ادلب شاهد پرواز گسترده جنگنده های سوریه و روسیه است. تاکنون بیش از ۳۰ حمله هوایی به مواضع تروریستهای جبهه النصره و هم پیاله های آنها انجام شده است.

این حملات جبهه های شمال غربی حومه حلب تا سهل الغاب و حومه لاذقیه را هم شامل شده است. حملات هوایی به مواضع تروریستها به انهدام مقر فرماندهی هیئت تحریر الشام و انبارهای تسلیحاتی آنها در غرب ادلب منجر شده است.

همزمان نیروهای ارتش سوریه و متحدانش در جبهه های شمالی سوریه به حال آماده باش درآمده اند و این پس از حملات متوالی تروریستهای هیئت تحریر الشام است. توپخانه ارتش سوریه هم در حال گلوله باران مواضع تروریستها در شمال غرب سوریه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308182

مهمترین اخبار ایران و جهان: