نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:00

برخی مدارس سمنان وضعیت بحرانی دارند/ فرسودگی معضل بزرگ

سمنان- فرماندار سمنان وضعیت برخی مدارس مرکز استان را بحرانی توصیف کرد و گفت: کارگروه نهضت مدرسه سازی می بایست هر چه سریعتر در شهرستان سمنان فعال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به شرایط ساختمان مدارس در مرکز استان بیان کرد: کارگروه نهضت مدرسه سازی می‌بایست هر چه سریع‌تر در شهرستان سمنان ایجاد شود.

وی وضعیت برخی مدارس مرکز استان را بحرانی توصیف کرد و افزود: ساخت و بهسازی مدارس یکی از مهمترین نیازهای شهرستان سمنان است چرا که فرسودگی معضل بزرگ مدارس محسوب می‌شود.

فرماندار سمنان ضمن اشاره به تعداد بسیار بالای مدارس فرسوده و تخریبی در این شهرستان بیان کرد: سرعت فرسودگی مدارس و کاهش عمر مفید ساختمان‌ها از سرعت ساخت و ساز و نوسازی مدارس بسیار بیشتر است و این امر مشکلات زیادی پدید آورده است.

بهرامی در دومین بخش از صحبت‌های خود به تابستان و اوقات فراغت هم اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی اردوگاه‌های خود را در تابستان در اختیار دانش آموزان بگذارند.

وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیار امر مهمی است که باید به چشم سرمایه گذاری به آن نگاه کرد، افزود: همراهی دستگاه‌های اجرایی در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی مؤثر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294782

مهمترین اخبار ایران و جهان: