نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:37

کودکانه‌های رنگارنگ علیرضا وفاداری در سینما و تلویزیون

علیرضا وفاداری، کودک هنرمند شیرازی است که در خانواده‌ای هنرمند پرورش یافته و می‌توان او را یکی از کودکان پرکار سینمای ایران خواند، چراکه نقش های مختلف را به خوبی ایفا می‌کند تا آینده‌ای درخشان را برای خود در صنعت سینما رقم بزند.

این کودک هنرمند در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به کارنامه هنری‌ خود و نقش‌آفرینی‌اش در فیلم‌های سینمایی، سریال، مستند و تله‌فیلم گفت: اکنون در سریال دمکش به نویسندگی مجید سعیدیان، تهیه کنندگی رضا وفاداری و کارگردانی سیده فرناز امینی ایفای نقش پسری بازیگوش به نام شروین را به عهده دارم.

وی افزود: شروین در این سریال با کارهایی که انجام می‌دهد باعث دردسرهای می‌شود که قصه در همین راستا ادامه دار خواهد شد. 

این کودک توانمند شیرازی در ارتباط با هفتمین تجربه هنری خود افزود: سریال دمکش بزرگترین تجربه ام در سن ۱۰ سالگی و هفتمین تجربه هنری‌ام است که افتخار بازی با استاد شریفی نیا و سایر اساتید را در این سریال داشتم و خیلی چیزها را به صورت تصاعدی یاد گرفتم که به من کمک کرد و توانستم رضایت کارگردان را در تک برداشت‌های هر سکانس بگیرم.  

او در ادامه از کارنامه هنری خود در سینما و تلویزیون گفت: من فعالیت هنری خود را از 2 سالگی با تئاتر شروع کردم و در سن ۵ سالگی وارد صنعت سینما شدم و اولین کار رسمی خود را شروع کردم. 

وفاداری اظهار داشت: سوابق هنری من در فیلم سینمایی عروس بندر در خرداد ۹۷ ، فیلم سینمایی سه دزد و چند فیلم دیگر در اسفند ۹۸ ، مستند داستانی سفرنامه مارکو در آذر ۹۹، سینمایی ناخدا شعمیر زمستان ۹۹ ، سریال ردپای شبح در خرداد ۱۴۰۰ و سینمایی دوشیزه جان در زمستان ۱۴۰۰ است. 

وی افزود: امیدوارم با الگو گرفتن از افراد مستعد و با تجربه در سینما و تلویزیون بتوانم گام های موثری در جهت پیشرفت خود در سینما بردارم. 

پایان پیام/ س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310538

مهمترین اخبار ایران و جهان: