نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 14:26

واکنش عجیب سرمربی اسپانیا به حضور احتمالی امباپه در رئال مادرید

سرمربی تیم ملی اسپانیا حضور احتمالی فوق‌ستاره فرانسوی در تیم شهر مادرید را «بی‌اهمیت» خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ماجرای ماندن و یا نماندن «کیلیان امباپه» در تیم پاری‌سن‌‌ژرمن و حضور احتمایل این فوق‌ستاره فرانسوی در تیم رئال مادرید به صدر اخبار رسانه‌های اروپا تبدیل شده اما سرمربی تیم ملی اسپانیا علاقه‌ای به این موضوع ندارد.

قرارداد امباپه با پاریسی‌ها تا سال ۲۰۲۴ معتبر است اما او اعلام کرد قصد فعال‌کردن بند تمدید یک ساله آن را ندارد. این اقدام خشم سران پاری‌سن‌‌ژرمن را برانگیخته و آن‌ها قصد دارند او را در تابستان امسال به فروش برسانند.

سران رئال مادرید اما می‌خواهند مبلغی بابت امباپه ۲۴ ساله به پاریسی‌ها پرداخت نکنند و منتظر هستند تا تابستان آینده و با پایان قرارداد ملی‌پوش فرانسوی، به صورت رایگان او را به خدمت بگیرند. 

«لوئیس دلا فوئنته» سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار نهایی لیگ ملت‌های اروپا درباره اینکه آیا حضور امباپه در تیم رئال مادرید به پیشرفت فوتبال اسپانیا کمک می‌کند، گفت: «  با تمام احترامی که به او قائل هستم اما این موضوع برای من اهمیت ندارد. تمام توجه من به بازی فردا با کرواسی است.

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و کرواسی با غلبه بر ایتالیا و هلند، به دیدار نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافته‌اند و فردا (یکشنبه) در ورزشگاه «دیکویپ» روتردام به مصاف هم خواهند رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290582

مهمترین اخبار ایران و جهان: