نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 12:17

آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت ۶۰۰ پایگاه تابستانه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: مدرسه تعطیل شده، اما تربیت تعطیل نمی‌شود.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص اقدامات صورت گرفته برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: روز پنجشنبه، ۲۵ خردادماه آخرین امتحان دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز به‌کار پروژه مهر در راستای ثبت‌نام دانش‌آموزان و ساماندهی نیروی انسانی، گفت: مدرسه تعطیل شده، اما تربیت تعطیل نمی‌شود؛ لذا برای تابستان برنامه‌ریزی منسجمی انجام شده تا اوقات فراغت دانش‌آموزان به صورت هدفمند پُر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت ۶۰۰ پایگاه تابستانه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خبر داد و افزود: تمامی کانون‌های فرهنگی و تربیتی، اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، حیاط مدارس، استخرها و ... در این راستا از دانش‌آموزان ثبت‌نام می‌کند تا دانش‌آموزان در تابستان در فضاهای فرهنگی و ورزشی با حضور مربی‌های مجرب حضور یابند.

وی در ادامه از میزبانی کرمانشاه برای مسابقات دانش‌آموزان سراسر کشور در تابستان خبر داد و  اظهار کرد: این فرصت بسیار خوبی برای استان است که در ایامی که میزبان زوار اربعین حسینی در اربعین است مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290238

مهمترین اخبار ایران و جهان: