نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 11:03

برخورد با اوباش در استان سمنان تشدید می‌شود/ برخورد بدون مماشات

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح برخورد با اراذل اوباش در استان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح سارقان، مال خران و همچنین فروشندگان مواد مخدر نیز قرار خواهند داشت.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برخورد با سارقان و مال خران در زمره اقداماتی است که پلیس در سال جاری در سراسر استان سمنان در دستور کار خود قرار داده است، ابراز کرد: برخورد با اراذل اوباش و فروشندگان مواد مخدر شامل خرده فروشان داخل شهر و عمده فروشان محورهای مواصلاتی کویری استان در زمره دیگر برنامه‌های فراجا در استان سمنان است.

وی از اجرای طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش در استان سمنان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با هماهنگی مراجع قضائی در سراسر استان در سال جاری مانند سنوات قبل اجرایی خواهد شد.

برخورد بدون مماشات پلیس

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تأمین امنیت و برخورد با کسانی که امنیت مردم را به خاطر می‌اندازند، رسالت پلیس است و در این زمینه برخورد بدون مماشاتی را خواهیم داشت، بیان کرد: از مردم استان هم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر نوع هنجار شکنی مراتب را به ۱۱۰ اعلام کنند تا مأموران ما رسیدگی لازم را صورت دهند.

موقوفه‌ای در ادامه و با بیان اینکه نظارت و کنترل فضای مجازی در استان سمنان از دیگر برنامه‌های پلیس در سال ۱۴۰۲ است، ابراز کرد: در حوزه فضای مجازی متأسفانه یک بی انضباطی حاکم شده است لذا پلیس در سال جاری برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم همچنین می‌توانند نظارت بر کار پلیس داشته و پیشنهادات و شکایت‌های خود را به سامانه ۱۹۷ بازرسی فراجا اطلاع رسانی کنند، افزود: در سال ۱۴۰۲ همچنین از فرماندهان انتظامی شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان خواسته‌ایم تا با حضور بیشتر در بین مردم نیازهای تأمین امنیت آنها را بهتر شناسایی و احصا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150382

مهمترین اخبار ایران و جهان: