نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 16:21

۵۲ دهیاری به دهیاری‌های استان زنجان اضافه شد/ ۶۲۵ دهیاری ارتقاء درجه یافت

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان از اضافه شدن ۵۲ دهیاری به دهیاری‌های استان نیز خبر دادو گفت: از ۶۵۷ دهیاری در استان، ۶۲۵ دهیاری ارتقاء درجه پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وجیه الله بیگدلی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقداماتی که در حوزه عمران روستایی در سال ۱۴۰۱ انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به اقدامات جهادی که در سال گذشته انجام شد، سال ۱۴۰۱ یکی از بهترین سال‌های بود که حوزه عمران روستایی به خود دید.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه در حوزه  پروژه‌های عمران روستایی، استان زنجان در کل کشور مقام برتر را از آن خود کرد، تصریح کرد: همچنین استان زنجان در حوزه نظارت بر پروژه‌های عمران روستایی حوزه برتر را کسب کرد.

بیگدلی در ادامه به درجه بندی دهیاری‌ها نیز اشاره کرد و افزود: از ۶۵۷ دهیاری در استان، ۶۲۵ دهیاری ارتقاء درجه پیدا کرده است، به طوری که از درجه یک به ۲ و یا از یک به ۳ ارتقاء درجه یافتند که این مهم نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین به تاسیس دهیاری‌های جدید در پایان اواخر سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ۵۲ دهیاری به دهیاری‌های استان نیز اضافه شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان در پایان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن ۵۲ دهیاری، از ۶۵۷ دهیاری به ۷۰۹ دهیاری در استان رسیده‌ایم که امیدوایم  با خدمات جهادی در حوزه عمران روستایی بتوانیم کارهای  بزرگی در روستاهای استان انجام بدهیم.

پایان پیام/۷۳۰۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1127638

مهمترین اخبار ایران و جهان: