نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:28

کشف بیش از ۱۷ کیلو گرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۷ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری انتظامی شهرستان‌های "بهار" و "اسدآباد" خبر داد و افزود: در این راستا سه قاچاقچی دستگیر شد.

وی در تشریح خبر گفت: با تلاش اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی باند قاچاقچیان مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد قاچاقچیان با تهیه مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور آن را با شگردهای مختلف به همدان منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در این راستا روز گذشته با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته در خروجی شهر همدان ( بهار) یکی از خودروهای متهمان شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن، سه کیلوگرم تریاک و در بازرسی از منزل آنها در شهرستان اسدآباد نیز ۱۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: در این ماموریت دو ستگاه خودروب سواری نیز توقیف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

امیری گفت: همکاری خوب مردم همراه با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان در استان تنگ کرده که عملیات اخیر نمونه‌ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171682

مهمترین اخبار ایران و جهان: