نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 16:10

جشن روز دختر در همه‌ی شهرهای خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به هجمه گسترده دشمن علیه دختران، گفت: جشن روز دختر در همه‌ی شهرهای خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه هماهنگی جشن روز دختر که با رویکرد هویت سازی برای دختر ایرانی در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند در حوزه زنان و دختران کشور، برگزاری مراسم روز دختر باید باشکوه‌تر و با ایجاد شور و نشاط بیشتر در تمامی شهرستان‌ها انجام شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر فرهنگ دیرینه اسلام در تکریم دختران و زنان افزود: مناسبت‌های مختلف می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد تا دیگر دشمنان اجازه مطرح کردن موضوعات فمینیستی با هدف آسیب رساندن به این قشر را نداشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تنها نباید به برگزاری برنامه محوری روز دختر بسنده کرد، گفت: ایجاد شور و شوق در فضاهای شهری با اهدای هدایا به دختران می‌تواند رویکرد اصلی قلمداد شود.

حسین نژاد تشکیل سه کمیته‌ی برگزاری، رسانه و کمیته‌ی محتوایی را در راستای اجرای بهتر برنامه‌های روز دختر را الزامی دانست و گفت: کمیته برگزاری با مسئولیت آموزش و پرورش استان و کمیته محتوا با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی با برگزاری نشست‌های مختلف به اجرای بهتر مراسم روز دختر کمک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172338

مهمترین اخبار ایران و جهان: