نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 16:08

مدودف: ماموریت اصلی روسیه در اوکراین، حالا کاملا تغییر کرده است

معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که ماموریت این کشور در مقایسه با آغاز عملیات نظامی در اوکراین کاملا دستخوش تغییر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به تغییر اهداف این کشور در جریان عملیات نظامی مسکو در کی‌یف، گفت که روسیه حالا روی تحمیل شکستی ویرانگر به نئونازی‌های اوکراین، آمریکا و سایر حامیان کی‌یف تمرکز کرده است.

مدودف در پاسخ به پرسش خبرگزاری ریانووستی درباره حذف شدن توییت اخیر وی در شیکه اجتماعی توییتر گفت: توییتر تسلیم وزارت خارجه و تشکیلات آمریکا است. آنها همان‌ کاری را می‌کنند که با (دونالد) ترامپ کردند. ظاهرا ایلان ماسک(مالک توییتر) هم از عهده آنها برنمی‌آید؛ افسوس.

وی افزود: اما حقیقت این است که بدون آن هم می‌توانیم ادامه دهیم. بهرحال، توییتر یک شبکه اجتماعی خارجی است که به نفع تشکیلات آمریکایی کار می‌کند و ما هم با نگاهی کاملا بدبینانه به این شبکه، از آن صرفا در راستای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و پروپاگاندای خود استفاده کردیم.

مدودف تاکید کرد: هدف و مسئولیت اصلی ما کاملا تغییر کرده است؛ حالا هدف اصلی تحمیل شکستی ویرانگر به تمام دشمنان اوکراینی‌نازی، آمریکا و نوچه‌های آنها در ناتو از جمله لهستان و سایر ابلهان غربی است.

معاون شورای امنیت روسیه تصریح کرد: در نهایت باید تمام قلمرو و سرزمین‌مان را پس بگیریم و تا ابد از مردم‌مان محافظت کنیم. برای این هدف سخت تلاش خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180582

مهمترین اخبار ایران و جهان: