نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 19:53

اردوهای روایت پیشرفت منشأ امیدافزایی و پویایی در جامعه است

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مشاهده پیشرفت‌های کشور توسط قشر دانش آموزان و دانشجو قطعاً باعث تزریق روحیه امید و پویایی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی قرارگاه اردوهای دانشجویی و دانش آموزی با عنوان راهیان پیشرفت اظهار داشت: در زمانی که دشمنان با یک مرکز فرماندهی هوشمند در حال سیاه نمایی، بن بست نمایی و انکار پیشرفت‌ها هستند چاره‌ای جز بیان حقایق در راستای جهاد تبیین برای آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌های نظام نداریم.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت باید روایت گر مسیر فراز و فرود پیشرفت‌ها و عملکردهای شاخص حوزه‌های مختلف در استان باشد، به نحوی که هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف بدون هیچ بزرگنمایی به شرکت کنندگان در این اردوها عرضه شود تا همگان بدانند ما چه مسیری را برای رسیدن به این پیشرفت‌ها طی کرده‌ایم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مستند نگاری و تهیه محصولات رسانه‌ای فاخر از پیشرفت‌ها را لازم دانست و اضافه کرد: یک روایت هنرمندانه می‌تواند زبان گویای صنعت، کشاورزی، فناوری و همه حوزه‌هایی باشد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت‌های شاخصی در آنها اتفاق افتاده است.

کاظمی بر ایجاد قرارگاه منطقه‌ای اردوهای راهیان پیشرفت تاکید کرد و اظهار داشت: این قرارگاه می‌تواند ضمن شناسایی مراکز شاخص برای بازدید، حضور دانش آموزان و دانشجویان استان‌های همجوار در استان قزوین را تسهیل نماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186738

مهمترین اخبار ایران و جهان: