نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 16:26

قدردانی مقاومت فلسطین از ایران و تأکید بر دفاع از مسجدالأقصی

گروه‌های مقاومت فلسطین در نشستی در غزه آخرین تحولات فلسطین را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در نشستی ضمن بررسی تحولات فلسطین، بر تشدید مقاومت و مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.

گروه‌های فلسطینی در این نشست بر تداوم عزیمت فلسطینیان از تمامی شهرها، روستاها و اردوگاه‌های سراسر فلسطین به سمت مسجدالأقصی برای دفاع از آن در برابر هجمه صهیونیست‌ها به خصوص در ده روز باقی مانده از ماه مبارک رمضان تأکید کردند.

این گروه‌ها گفتند که نبرد با دشمن صهیونیستی سخت‌تر شده و نیازمند تلاش‌های همگانی برای تحقق پیروزی بر دشمن و به شکست کشاندن توطئه‌های آن است.

به نوشته وبگاه «شهاب نیوز»، گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که عملیات‌های قهرمانانه در الأغوار و تل آویو و حملات راکتی از غزه، لبنان سوریه و نیز درگیری‌های مستمر و روزافزون در کرانه باختری بیانگر وحدت تمامی میادین و جبهه‌های درگیری با رژیم اشغالگر است و توان ملت فلسطین و امت برای شکست دشمن صهیونیستی را ثابت کرد.

این گروه‌ها همچنین تصریح کردند که تهدیدات دشمن صهیونیستی شکست‌خورده هرگز ملت ما و مقاومت قهرمانانه آن را نمی‌ترساند بلکه با تشدید مقاومت، انقلاب و انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به این دشمن پاسخ خواهیم داد.

گروه‌های فلسطین همچنین تأکید کردند که رژیم صهیونیستی بهای هر گونه تجاوزات را پرداخت خواهد کرد و ملت ما با مقاومت، جانفشانی و دفاع از مسجدالأقصی درسی فراموش ناشدنی به این رژیم خواهد داد.

این گروه‌ها به روز جهانی قدس اشاره کرده و آن را پیروزی برای فلسطین، قدس و مسجدالأقصی دانست و گفتند که ما به امت عربی و اسلامی و محور مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستیم و به تلاش‌ها و ایفای نقش آن در حمایت از آرمان فلسطین، مقاومت و ملت فلسطین افتخار می‌کنیم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1141538

مهمترین اخبار ایران و جهان: